MAERSK to klient zajmujący się łańcuchem dostaw, transportem i logistyką. Naszym celem było wzbogacenie odpowiednim oprogramowaniem usługi Orchestrator.
MAERSK: Kompleksowa usługa zapewnienia jakości
Wyzwaniem okazał się krótki czas na realizację zadań. Testspring odpowiadał za dostarczenie kompleksowej usługi zapewnienia jakości. Wśród zadań znalazło się między innymi:
- testowanie, weryfikacja i dostawa konfiguracji,
- tworzenie rozwiązania do automatyzacji testów opartego na graficznym interfejsie użytkownika,
- opracowanie i zapewnienie odpowiedniej jakości procesu dostawy.
Efekty: MAERSK usługa zapewnienia jakości
Dzięki współpracy z MAERSK nauczyliśmy się, jak ważne jest nieszablonowe myślenie na stanowisku konsultanta w zakresie zapewniania jakości. Stworzyliśmy proces, w którym członkowie zespołu występowali nie tylko w roli testerów, ale również specjalistów IT.
Dzięki zaufaniu, jakim obdarzył nas MAERSK, mogliśmy stworzyć unikalną strukturę testową do bezpośredniego rozwiązywania problemów pojawiających się w środowisku klienta.